وبلاگ خبررسانی

وبلاگ خبررسانی

اطلاعیه‌ها، خبرها و دانستنی‌های مرتبط با افغانستانی‌ها
وبلاگ خبررسانی

وبلاگ خبررسانی

اطلاعیه‌ها، خبرها و دانستنی‌های مرتبط با افغانستانی‌ها

کتاب ”کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در ایران ــ در قالب تصویر“

در 19 آذر ماه 1396 کمیساریا و شرکت کتاب‌سرا، کتابچه ”کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در ایران ــ در قالب تصویر“ در حضور تعدادی از اعضای جامعه دیپلماتیک در دفتر نمایندگی کمیساریا در تهران رونمایی کردند.

در مراسم رو نمایی، که در آن صفحاتی این کتابچه در معرض نمایش گذاشته شده بود، جناب آقای سیوانکا داناپالا نماینده کمیسر عالی از مدیر انتشارات کتاب‌سرا، جناب آقای سمیعی، برای همکاری ایشان در ارائه رایگان خدمات طراحی و چاپ این کتابچه صمیمانه قدردانی کردند.

”کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در ایران ــ در قالب تصویر“ همکاری تنگاتنگ کمیساریا و دولت جمهوری اسلامی ایران را در ارائه خدمات به پناهندگان در سراسر ایران برای قرین به چهار دهه به تصویر می‌کشاند. با ارائه عکس‌هایی از تعدادی از عکاسان بااستعداد و مجرب همراه با اطلاعاتی مفید، این کتابچه معرف خلاصه‌ای است از شرایط پناهندگی در ایران و همچنین فعالیت‌های مشترک و خدمات ارائه‌شده به پناهندگان در زمینه‌های بهداشت، آموزش و معیشت.

کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در ایران قدردانی صمیمانه خود را از جناب آقای سمیعی برای حمایت مداوم و سخاوتمندی انتشارات کتاب‌سرا در تهیه این کتابچه به صورت رایگان ابراز می‌دارد. این کتابچه تأثیر بسزایی در راستای اطلاع‌رسانی هرچه بیشتر در خصوص وضعیت پناهندگی در ایران، بالاخص در سطح جامعه بین‌الملل، در خصوص تلاش‌های ستودنی دولت ایران در بهبود خدمات ارائه‌شده به پناهندگان با همکاری کمیساریا خواهد داشت.

(روی تصویر کلیک کنید تا بزرگ‌تر شود!)

 

اطلاع‌رسانی در وبلاگ: 1396/10/1

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد