وبلاگ خبررسانی

وبلاگ خبررسانی

اطلاعیه‌ها، خبرها و دانستنی‌های مرتبط با افغانستانی‌ها
وبلاگ خبررسانی

وبلاگ خبررسانی

اطلاعیه‌ها، خبرها و دانستنی‌های مرتبط با افغانستانی‌ها

گروه تلگرامی ”نیازمندی و کاریابی مهاجرین“

گروه تلگرامی ”نیازمندی و کاریابی مهاجرین“

لینک گروه نیازمندی و کاریابی (تهران)

لینک گروه نیازمندی  و کاریابی (قم)


خیاط‌ها و تولیدکنندگان مشهد (اعضای این گروه فقط افغانستانی‌ها نیستند)
نظرات 9 + ارسال نظر
احسانی 21 دی 1398 ساعت 16:22

❇ نیازمندیهای مهاجرین افغانستانی استان قم

لینک درست شد.

امیر 20 تیر 1398 ساعت 15:32

سلام ببخشید لینک گروه خرابه نمیشه داخل رفت ؟میشه کمک کنید

لینک درست شد.

مهربان 17 تیر 1398 ساعت 23:17 http://me/khatam110135

سلام منو در نیاز مندیهای مهاجرین قرار دهید

ahamad 16 فروردین 1398 ساعت 12:02

سلام لینک گروه منقضی شده، لینک جدیدو نمیزارید؟

لینک درست شد.

رضا 3 دی 1397 ساعت 20:30

لطفا لینک روهم بزارید

علی شجاعی 12 آذر 1397 ساعت 12:24

سلام

سلام

مجید غفاری 15 فروردین 1397 ساعت 10:05

سلام من رو توی گروه کاریابی اضافه کنید نمیتونم وارد بشم

لینک درست شد.

محمد 7 اسفند 1396 ساعت 10:14

سلام ببخشید لینک تغییر کرده یا گروه پاک شده؟

سلام. اطلاعی ندارم. لینک نیازمندی‌های مهاجرین افغانستانی استان قم را برای‌تان پیدا کردم:

https://t.me/joinchat/EXkhNULm6A1_vvZNtzBhvA

خدادادقدمی 23 مهر 1396 ساعت 03:12

باسلام و خسته نباشید من یک محاجرافغان و دارای مدارک هستم و متاهلم و دو فرزند دختر دارم شغلم بنایی هست و کارم تمیزه مثلا سنگ نما و پله و بغل پله و کاشی کاری و موزاییک کاری و دیوار و دنبال یک کار زنانه داخل خونه اگه کسی سراغ داشت خبر بدین لطفا وضعیت مالی خیلی خرابی دارم و به غیراز بنایی کارهایی مثل نگهبانی باغ ویلا سرایداری و نظافت منزل و نگهداری سالمند و کودکان و حیوان خانگی هم اگه کسی سراغ داره خبر بدین لطفا ممنون میشم...حقوقم از دومیلیونوپانصدبه بالاباشه چون هرکاری که به من بسپارید به بهترین شکل و تمیز انجام میدم..باتشکر...شماره مبایلم۰۹۳۳۳۱۶۵۰۵۶

هم‌وطن سلام
ما در وبلاگ خبررسانی فقط اطلاعیه‌ها و خبرهای مرتبط با افغانستانی‌ها را اطلاع‌رسانی می‌کنیم. برای کاریابی پیشنهاد می‌کنم حتماً در گروه تلگرامی "نیازمندی و کاریابی مهاجرین" عضو شوید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد