وبلاگ خبررسانی

وبلاگ خبررسانی

اطلاعیه‌ها، خبرها و دانستنی‌های مرتبط با افغانستانی‌ها
وبلاگ خبررسانی

وبلاگ خبررسانی

اطلاعیه‌ها، خبرها و دانستنی‌های مرتبط با افغانستانی‌ها

لطفاً توجه فرمایید!

دوستان گرامی لطفاً به نکات زیر توجه کنید:

1. لطفاً پیام خصوصی ندهید. پیام‌های خصوصی را تنها مدیر وبلاگ (یعنی بنده) می‌تواند بخواند و پاسخ دهد. پاسخ دادن به پیام‌های خصوصی مستلزم آن است که بنده به فرستنده پیام ایمیل کنم. اما این کار وقت‌گیر است. بنابراین خواهشمندم اگر سؤالی دارید، در کامنت‌های پای پست‌های وبلاگ مطرح کنید!

2. وبلاگ خبررسانی به هیچ نهاد یا ارگانی وابسته نیست. برخی از دوستان چنان سؤال می‌پرسند که انگار وبلاگ خبررسانی متعلق به نهادی است. لطفاً توجه داشته باشید وبلاگ خبررسانی را یکی مثل خودتان، یک پناهنده یا مهاجر افغانستانی، اداره می‌کند و تلاش می‌کند اطلاعیه‌ها و خبرهای مرتبط با افغانستانی‌ها را در آن منعکس کند.

3. حتماً به تاریخ اطلاع‌رسانی پایین هر پُست توجه کنید. در وبلاگ خبررسانی تا حد امکان تلاش می‌شود هر مطلبی که منتشر می‌شود منبع آن نیز درج شود. گاهی ممکن است مثلاً اطلاعیه‌ای مکان یا زمانش تغییر کند. در چنین مواردی مسئولیتی متوجه بنده نیست. یا مثلاً برخی از دوستان سؤالی درباره تمدید فلان طرحی که در سال 1395 اطلاع‌رسانی شده است مطرح می‌کند. پس دوستان حتماً به تاریخ اطلاع‌رسانی توجه فرمایید. در صورتی که زمان زیادی گذشته است از طریق‌ دیگر (شماره تماس، سایت و ... پای همان مطلب) اعتبار و درستی آن را پیگیری کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد