وبلاگ خبررسانی

وبلاگ خبررسانی

اطلاعیه‌ها، خبرها و دانستنی‌های مرتبط با افغانستانی‌ها
وبلاگ خبررسانی

وبلاگ خبررسانی

اطلاعیه‌ها، خبرها و دانستنی‌های مرتبط با افغانستانی‌ها

فراخوان حمایت از اقدام عملی علیه توهین‌کنندگان به مهاجرین در فضای مجازی

با عنایت به فعالیت گسترده گروهی از بدخواهان علیه افغانستانی‌های ساکن ایران و همچنین جلوگیری از مقابله‌به‌مثل کورکورانه، کمپین حمایت از اقدام عملی علیه توهین و افتراء علیه مهاجرین افغانستانی در فضای مجازی و رسانه‌ها تشکیل گردیده است.

شایان ذکر است این کمپین تنها در نظر دارد در یک اقدام کاملاً مدنی و قانونی با احترام به قوانین جمهوری اسلامی افغانستان و جمهوری اسلامی ایران صدای اعتراض جامعه فرهیخته مهاجر را به گوش مسئولین دو کشور برساند. لذا این اعتراض کتباً به استحضار مسئولین ذی‌صلاح دو کشور افغانستان و ایران خواهد رسید. این کمپین به طور جدی هرگونه توهین، افتراء، بزرگ‌نمایی جرائم و انحرافات اجتماعی محدود و شخصی، تمسخر فرهنگ و تمدن ملت‌ها را مخالف اصول اسلامی و انسانی دانسته و خواستار پیگیری جدی قضایی و کیفری عاملین آن است.

لذا از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی، انجمن‌های علمی، فرهنگی و دانشجویی، علماء و سایر اقشار و بزرگان دعوت می‌شود جهت حمایت از این کمپین مشخصات (اعم از نام مجموعه یا شخص و محل فعالیت) خود را به شناسه تلگرامی زیر بفرستید.

Telegram ID: @hemayat_mohajer

 

اطلاع‌رسانی در وبلاگ: 1395/4/21

منبع:‌ پایگاه خبری صلح‌پرس و کانال خبری صلح‌پرس (دسترسی در 1395/4/21)

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد 22 تیر 1395 ساعت 16:33

اونی که باعث میشه افغانی مورد تمسخر قرار بگیره. خود افغانیه. وقتی این همه سال نمیخواد بره کشورش و از جنگ فرار میکنه همینه. امام حسین با تمام توانش ایساد حتی وقتی بدنش زیر سم اسب تکه تکه شد. بازم زیر بار ظلم نرفت. شما هم زیر بار ظلم نرید و برید کشورتون رو نجات بدید از اینکه اینجا بمونید چیزی گیرتون نمیاد. جز خفت.

آقا محمد
من در حالت کلی قبول دارم که «از ماست که بر ماست». اما این کمپین یک فراخوان قانونی و مدنی است برای اعتراض به توهین و افترا علیه مهاجرین افغانستانی ساکن ایران. صد البته، این دلیل نمی‌شه که چون افغانستانی‌ها به وطن خودشان برنمی‌گردند، پس اهل کشور میزبان می‌تواند هر طور که دلش خواست با آنها رفتار کند. اخیراً بسیاری از افغانستانی‌های ساکن ایران یا به افغانستان بازگشته‌اند یا به اروپا مهاجرت کرده‌اند. البته، عده ای هم شاید «از سر ناچاری»‌ در ایران ماندند.

Niloooofar 21 تیر 1395 ساعت 23:11 http://maloosak.69.mu

زندگی یعنی :بخند هرچند که غمگینی.ببخش هرچند که مسکینی.فراموش کن هرچند که دلگیری.اینگونه بودن زیباست هرچند که آسان نیست
خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم به سایت منم سر بزنین.
6518

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد