وبلاگ خبررسانی

وبلاگ خبررسانی

اطلاعیه‌ها، خبرها و دانستنی‌های مرتبط با افغانستانی‌ها
وبلاگ خبررسانی

وبلاگ خبررسانی

اطلاعیه‌ها، خبرها و دانستنی‌های مرتبط با افغانستانی‌ها

تمدید پروانه کار دارندگان گذرنامه تبدیل وضعیت

به گزارش روابط عمومی، علی اقبالی مدیرکل اشتغال اتباع خارجی گفت: اتباع ۱۸ تا ۶۰ساله کشور افغانستان که دارای گذرنامه تبدیل وضعیت بوده در 17 استان مشمول طرح، می‌توانند برای تمدید و صدور پروانه کار به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی محل اقامت و اشتغال خود مراجعه نمایند.

وی افزود: فرصت تمدید و صدور مجوز کار از ‌20 دی تا 2۰ بهمن است و اتباع کشور افغانستان برای صدور و تمدید پروانه کار خود می‌توانند در زمان یادشده به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های محل اقامت خود مراجعه نمایند.

اقبالی در ادامه گفت: هزینه صدور پروانه کار به مدت یک‌سال 360 هزار تومان و برای تمدید پروانه  258هزار و 700 تومان تعیین گردیده که توسط متقاضی پرداخت می‌گردد.

وی افزود: زمان فراخوان قابل تمدید نبوده و متقاضیان می‌بایست در این فرصت برای ارائه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان‌های محل اقامت خود مراجعه و پروانه کار جدید را دریافت نمایند. وی تصریح کرد: تمام ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشمول در مدت تعیین‌شده موظف به رصد، نظارت و اجرای قانونی این طرح گردیده‌اند.

اطلاع‌رسانی در وبلاگ: 1396/10/18

منبع:وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (دسترسی در 1396/10/18)

آمایش 12 دوباره تمدید شد!

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، اتباع جامانده از طرح آمایش 12 می‌توانند تا تاریخ 1396/10/22 به دفاتر خدمات مراجعه و نسبت به دریافت کارت آمایش اقدام نمایند. بدیهی است ثبت‌نام افراد مشمول در تاریخ فوق‌الذکر به اتمام خواهد رسید.

مهلت: تا 22 دی 1396

(روی تصویر کلیک کنید تا بزرگ‌تر شود!)

 

اطلاع‌رسانی در وبلاگ: 1396/10/18

منبع:وزارت کشور (دسترسی در 1396/10/18)