وبلاگ خبررسانی

وبلاگ خبررسانی

اطلاعیه‌ها، خبرها و دانستنی‌های مرتبط با افغانستانی‌ها
وبلاگ خبررسانی

وبلاگ خبررسانی

اطلاعیه‌ها، خبرها و دانستنی‌های مرتبط با افغانستانی‌ها

آغاز طرح آمایش 12 (اصفهان)

به اطلاع تمام اتباع افغانستانی و عراقی دارای کارت اقامت موقت (آمایش 11، هویت 10 و برگه‌های تردد بدل از کارت) می‌رساند برای شرکت در آمایش 12 و دریافت کارت‌های جدید تا تاریخ 1396/9/30 فرصت دارند به دفتر خدمات اتباع خارجی (کفالت) که در آن دارای پرونده می‌باشند مراجعه نمایند.

توجه به نکات زیر برای شرکت در آمایش ضروری است:

1. برای اخذ نوبت، سرپرست خانوار بایستی با در دست داشتن مدارک اقامتی اعضای خانوار به دفتر خدمات اتباع خارجی مربوطه مراجعه نماید.

2. براساس زمان نوبت اعلام شده در برگه نوبت‌دهی، سرپرست و تمامی اعضای خانوار به دفتر خدمات اتباع خارجی مربوطه مراجعه نمایند.

3. در صورتی که در خانوار از سال گذشته تاکنون تولد، ازدواج، طلاق، فوت و یا انتقال از سایر استان‌ها و یا درون استانی انجام شده و نسبت به اعلام آن اقدام نشده است ضرورت دارد ابتدا سرپرست خانوار به اداره کل امور اتباع ومهاجرین خارجی استانداری مراجعه نماید.

با عنایت به اینکه اعتبار کارت آمایش 11 اتباع افغانستانی و کارت هویت 10 اتباع عراقی در تاریخ 1396/9/30 پایان می‌یابد و پس از تاریخ مذکور ارائه هرگونه خدمات در کشور منوط به داشتن کارت آمایش 12 می‌باشد، لذا ضرورت دارد مشمولین طرح، نسبت به دریافت کارت جدید خود در اسرع وقت اقدام نمایند.

اطلاع‌رسانی در وبلاگ: 1396/7/20

منبع:اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اصفهان (دسترسی در 1396/7/20)