وبلاگ خبررسانی

وبلاگ خبررسانی

اطلاعیه‌ها، خبرها و دانستنی‌های مرتبط با افغانستانی‌ها
وبلاگ خبررسانی

وبلاگ خبررسانی

اطلاعیه‌ها، خبرها و دانستنی‌های مرتبط با افغانستانی‌ها

سخنانی تأمل‌برانگیز!

در زیر بخش‌هایی از سخنان حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی قمی، کارشناس برنامه سمت خدا، را می‌شنوید و می‌خوانید (پخش در 1395/2/14 از شبکه 3):

 

«... در برخوردها رعایت بکنیم من نمی‌خواهم گلایه بکنم ولی به هر ترتیب جای گلایه هم دارد باور بفرمایید مهاجرینی که این را غریبه نشنوند. اینجا می‌گوییم فقط من و شما و مخاطبین سمت خدا بشنوند مهاجرین از ملیت‌های مختلف ایرانی باشد افغانی عراقی باشد می‌روند در کشورهای اروپایی که ما اینها را دولت کفر می‌دانیم کسی غیر از خودی نشنود آنها برخوردشان با مهاجرین بهتر از برخوردی است که ما با مهاجرین داریم درست است آنها به خاطر مشکلات خودشان مهاجرپذیر هستند یعنی اگر اروپا امروز مهاجر می‌پذیرد به خاطر مشکل جمعیتی است آنها در تهدید جمعیت هستند نسل‌شان منقرض می‌شود یکی از انگیزه‌های‌شان این است که اگر مهاجر می‌پذیرند برای این است که این مشکل را برطرف بکنند مشکل نیروی کارشان را حل بکنند همه‌ اینها را درک می‌کنم ولی در عین حال آنها که کافر هستند مهاجر ایرانی عراقی افغانی باشد به مراتب از اینکه ما برخورد می‌کنیم رفتارشان بهتر است مهاجر می‌تواند شناسنامه بگیرد پاسپورت آن کشور را می‌گیرد کرامتش حفظ می‌شود در بالاترین رده‌ها مسئولیت دارد، در حد رده‌های بالا. من نمی‌خواهم بگویم بینندگان پیام بدهند شما خبر ندارید قوانین نیست، هر چه قانون است ما کاری نداریم ولی کرامت که کاری ندارد؟ من خبر دارم از مشکلات اگر آنها می‌پذیرند آنها هم به انگیزه‌ حل مشکلات خودشان است ولی این کرامت را در یک کشور اسلامی که ما هستیم ما به یک مهاجر خیلی باید کرامت انسانی اسلامی بدهیم برخورد ما خیلی باید بهتر باشد ...»

(روی تصویر کلیک کنید تا بزرگ‌تر شود!)

 

اطلاع‌رسانی در وبلاگ: 1395/2/26

منبع:آرشیو صوتی و آرشیو نوشتاری سمت خدا (دسترسی در 1395/2/26)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد